۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۱۶۲۵۷
امام جمعه بن:

مدعیان دفاع از حقوق بشر از جنایت‌های رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند

مدعيان دفاع ازحقوق بشر در برابر همه جنايت و وحشى‏ گرى ها نه تنها سكوت كرده‏ اند، بلكه تمام‏ قد در كنار قاتلين ملت فلسطين ايستاده‏ اند.
مدعیان دفاع از حقوق بشر از جنایت‌های رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر ،حجت الاسلام غضنفري در خطبه های نماز جمعه بن با تسليت ايام شهادت اول مظلوم عالم به خطبه متقين آن امام همام اشاره کرد و از نمازگزاران خواست توجه بيشتري به نهج البلاغه داشته باشند و از آن کتاب عظيم بهره مند شوند.

وي در ادامه با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه فرصت انس با قرآن کريم است.عظمت ماه مبارک رمضان صرفا به روزه در اين ماه نيست بلکه به نزول قرآن در اين ماه است.

غضنفری با توجه به در پيش رو بودن شب هاي بيست ويک وبيست وسوم ماه مبارک رمضان گفت: ليلة القدر شبى است كه احياى آن، سنت الهى است و قدر و منزلت آن از هزار ماه والاتر است و مقدرات خلق در آن شب پايه‏ ريزى مى‏ شود.احيا اين شب خود نعمتي عظيم است ولي بايد با برنامه ريزي هاي لازم حداکثر استفاده از اين شب ها، نصيب مومنين شود.

وي افزود: در شب قدر، مسلمانان با شب‏ زنده ‏دارى و مناجات خود، از قيد و بندگى غير خداى تعالى - كه شياطين جن و انسن هستند - رها شده و به عبوديت خداوند در مى‏ آيند.

امام جمعه بن با اشاره به بيانيه صادر شده به مناسبت تهاجم بي رحمانه به مردم مظلوم غزه خاطر نشان کرد:بيش از دو هفته است که به بهانه واهي ربوده شدن سه شهروند صهيونيست و کشته شدن آنها ، مردم سرزمين غزه زير گلوله و بمباران‏ هاى بى‏ وقفه نظاميان رژيم صهيونيستى قرار گرفته است است و مدعيان دفاع ازحقوق بشر در برابر همه جنايت و وحشى‏ گرى ها نه تنها سكوت كرده‏ اند، بلكه تمام‏ قد در كنار قاتلين ملت فلسطين ايستاده‏ اند.

غضنفری افزود: آمريكايى‏ ها و اروپايى‏ ها با وقاحت تمام، حملات ارتش رژيم صهيونيستى را حق اين رژيم دانسته و از آن حمايت مى‏ كنند و در همان حال از شليك موشك ‏هاى نيروهاى مقاومت اسلامى كه در پاسخ به بمباران‏ هاى اشغال گران صورت مى‏ گيرد، انتقاد مى‏ نمايند.

انتهاي پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۸:۳۷

2 Jan 2020